Captures d’écran iPhone

Captures d’écran iPad

Description

SECURITY MADE SIMPLE
Meet Circle, the only indoor and outdoor, weatherproof, wired or 100% wireless 1080p HD home security camera with night vision and up to 180° field-of-view that you can set up in minutes and goes just about anywhere.
Circle connects to your home’s Wi-Fi network and streams live HD video to your mobile device. After a quick setup, the app lets you stream and download unlimited amounts* of video effortlessly.
Whether you’re at work, across the world or just next door, get instant visual snapshot notifications when unexpected motion is detected. Instantly see home in 1080p HD video or save and replay important events anytime.
*Data rates may still apply.
Product features include:
FULL HD VIDEO AND NIGHT VISION
See more of what's happening at home in full 1080p HD, day or night.
SMART ALERTS
Get an instant, customized visual snapshot notification of an event or detected motion, sent directly to your phone. Now you’ll “see” what’s happening without even opening then app. You’ll also be notified when a person is detected or when activity happens within a specific Motion Zone you've created if you have a Circle Safe Premium subscription.
SMART TIME-LAPSE DAY BRIEF
Recap important moments in the last 24-hours in a free 30-second Day Brief.
ADVANCED EVENT FILTERING
Identifies and records relevant motion activity so you can keep an eye on unwanted visitors without spending hours sorting through video footage.
TALK AND LISTEN
Built-in speaker and microphone lets you talk to your pet when the camera is placed indoors or to the delivery man when it's outdoors.
INTEGRATIONS
Connect Circle with your other smart home devices and apps, including Apple HomeKit, Amazon Alexa*, The Google Assistant, Magenta+ Smarthome and Logitech POP.
*Alexa, Google Assistant and Magenta Smarthome availability may vary by country.
UNLIMITED STREAMING, CAMERAS AND USERS
Access your video footage any time. One account, unlimited cameras connected and multiple users.

Nouveautés de la version 3.5.2

- Other bug fixes and improvements

Vendeur

Nom

Logitech Inc.

Informations

Catégories

Version

3.5.2

Taille

66,2 MB

Game Center

Non

VPP Device Licensing

Oui

Classement

Classification : 4+

Compatibilité

iOS 10.0 ou plus récent

Appareils

iPhone 5, iPhone 5c, iPhone 5s, iPhone 6, iPhone 6 Plus, iPhone 6s, iPhone 6s Plus, iPhone SE, iPhone 7, iPhone 7 Plus, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone X, iPhone XR, iPhone XS, iPhone XS Max, iPhone 11, iPhone 11 Pro, iPhone 11 Pro Max, iPhone SE (2e génération), iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max, iPhone 12 mini, iPhone 13, iPhone 13 Pro, iPhone 13 Pro Max, iPhone 13 mini, iPad (4e génération) (Wi-Fi), iPad (4e génération) (4G), iPad (5e génération) Wi-Fi, iPad (5e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad (6e génération) Wi-Fi, iPad (6e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro, iPad mini 4 (Cellular), iPad Pro (9,7 pouces), iPad Pro (9,7 pouces) (Cellular), iPad Pro 12,9 pouces (2e génération), iPad Pro 12,9 pouces (2e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro (10,5 pouces), iPad Pro (10,5 pouces) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro (11 pouces), iPad Pro (11 pouces) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 12,9 pouces (3e génération), iPad Pro 12,9 pouces (3e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad Air, iPad Air (Cellular), iPad Air 2, iPad Air 2 (Cellular), iPad Air (3e génération), iPad Air (3e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad mini Retina, iPad mini Retina (Cellular), iPad mini 3, iPad mini 3 (Cellular), iPad mini 4, iPad mini 4 (Cellular), iPad mini (5e génération), iPad mini (5e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad (7e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 11 pouces (2e génération), iPad Pro 11 pouces (2e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 12,9 pouces (4e génération), iPad Pro 12,9 pouces (4e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad Air (4e génération) (Wi-Fi), iPad Air (4e génération) (Wi-Fi + Cellular), iPad (8e génération) Wi-Fi, iPad (8e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 11 pouces (3e génération), iPad Pro 11 pouces (3e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad Pro 12,9 pouces (5e génération), iPad Pro 12,9 pouces (5e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad (9e génération), iPad (9e génération) Wi-Fi + Cellular, iPad mini (6e génération), iPad mini (6e génération) Wi-Fi + Cellular, iPod touch (6e génération), iPod touch (7e génération)

Langues

français, allemand, anglais, espagnol, italien, néerlandais, norvégien bokmål, portugais, suédois

Notes

Toutes les versions

18 notes

Avis des utilisateurs

Une mise à jour pour régler les bugs svp

 – 
Enidnamap
 – 
2021-10-08
Version 3.5.2
Voilà quelques mois que ça plante suite aux dernières mises à jour devant résoudre les bugs..en fait c’est pire. Plus de connection directe via l’appli, il faut s’authentifier à chaque fois via un navigateur web, et même là ça tourne en boucle pendant des plombes avant de marcher (connexion-ouvrir ds l’appli- connexion-etc). Quand on arrive enfin à ouvrir l’appli on a du bol si ça marche, sinon ça affiche que le wifi ne marche pas alors que tous nos appareils de la maison le captent nickel. Bref le seul truc qui fonctionne vaguement (pas tjs le cas, ce soir ça ne veut pas du tout) sur iPhone: éteindre l’iPhone, le redémarrer pour faire redémarrer l’appli entièrement (via le mode avion ça marche pas). Svp Logitech pourriez vous tenir compte de l’avis de vos clients quitte à remettre temporairement une ancienne version qui fonctionnait mieux svp? Merci d’avance (j’ai ce produit depuis des années et c’est devenu un enfer à utiliser alors que c’était utile et pratique avant)

Problème de connexion

 – 
gr3g0504
 – 
2021-09-30
Version 3.5.2
Il faut à chaque fois ce connecter quand on ouvre l application Logi circle il serait temps de réparer cette faille ?
Et je ne sais même plus rentrer dans mon application…. Ça fais des mois que ça dure quand allez vous prendre ce problème au sérieux ? Au prix qu’on paye les caméras c’est vraiment honteux…..

Working again

 – 
MusicSixties
 – 
2021-09-29
Version 3.5.2
So, after a long period of buggy situation, the app seems to be responding again without too many « login in » tries like until a few weeks ago. I hope the developers will read this as a strong encouragement to keep this app working as expected.

Login issue

 – 
huutoan209
 – 
2021-09-08
Version 3.5.2
Login doesn’t work in the app and I am struggling to connect everytime! Please Logitech, do a rollback of your software to a previous release!!!!

No connection

 – 
Michäel
 – 
2021-09-01
Version 3.5.2
No straight connection for weeks

App aan de beterhand

 – 
deconip
 – 
2021-08-19
Version 3.5.2
De problemen die er recent waren met de SSO lijken van de baan. Ik heb de indruk dat de app het nu wel terug goed doet. En sneller dan vroeger. Al is dat misschien subjectief?

Mise à jour

 – 
jonathan19880011
 – 
2021-08-16
Version 3.5.2
La connexion en dehors de l’application rend l’application inutilisable…

Mise à jour

 – 
Vivid_David
 – 
2021-08-10
Version 3.5.2
Impossible de se connecter à Logi Circle sur IPhone SE (2016) depuis vos dernières mises!!!
Cela fait plus d’un mois que ça dure 😤

Aanmelding?

 – 
Jerreuh
 – 
2021-08-05
Version 3.5.1
Aanmelden lukt zelfs helemaal niet meer

De mal en pis…

 – 
StefBru
 – 
2021-07-31
Version 3.5.1
Même avec le dernier update, toujours la catastrophe pour s’authentifier!! On se demande ce qu’ils font chez Logitech avec nos avis…

Mise à jour nullllll

 – 
Miduman
 – 
2021-07-31
Version 3.5.1
On n’a plus accès directement à l’application c’est devenu insupportable quelle connerie 😡😡😡

Does this get worse with every ‘update’??

 – 
kvlBE
 – 
2021-07-29
Version 3.5.1
Really, I still have to login every time through a website, many times 3-4 times without ANY response, this is getting to the point where I will decide to change system.. Logitech DO something about this - go back to an earlier version that did work 🤬🤬

la dernière mise à jour a tué le produit

 – 
'tobi
 – 
2021-07-24
Version 3.5.1
Depuis la dernière mise à jour, l’utilisation de l’application est devenue frustrante. Ça ne fonctionne jamais du premier coup. L’accès à l’application prend trop de temps.
Merci de revenir en arrière dès que possible sans quoi je change de produit.
Celui qui a validé ça est un idiot. Dites le lui de ma part.

Problem with login since a couple of weeks!

 – 
Piet222
 – 
2021-07-22
Version 3.5.1
I had no issue with the app for 2+ years. Since a month or so, I randomly have issues where I need to login with my user and password multiple times per day. And even sometimes I need to input the password multiple times in a row before it works. Note: I use private mode in my browser, so the cookie with the password is not remembered and I need to type it every time! Before last month, I was already using private mode and rarely had to login again. Please fix this!!

What happened with SSO?

 – 
MR-1984
 – 
2021-07-20
Version 3.5
I am really disappointed with the SSO update. Each time you open the app, you need to login… You close the app, re-open and it works?! This is a really bad UX so please fix this! I am happy to see in the reviews that more people have this issue, so please, deliver an update soon!

Werkt niet meer

 – 
Huyby
 – 
2021-07-13
Version 3.5
Bij openen app dien je in te loggen. Dit via een doorverwijzing naar de site. De site verwijst dan terug door naar de app die nog steeds niets doet.

Défaut

 – 
Ddz08061978
 – 
2021-07-09
Version 3.5
Gros problème sur iPhone bloc au démarrage de l application faut résoudre ce problème rapidement

Update iphone

 – 
IngeSD
 – 
2021-07-08
Version 3.5
Since last update it s horrible to see camera with the iphone !! Fix it or return on your steps pls ! The camera’s are not reachable and it is just useless !!

Défaut de Mise à jour

 – 
fire 4180112
 – 
2021-07-06
Version 3.5
Depuis la dernière mise à jour , l’application sur mon iPhone ne fonctionne plus 😡😡😡😡
Est il prévu rapidement un correctif ?

No Circle 2 login since SSL update…

 – 
Lusar!
 – 
2021-07-04
Version 3.5
See title, don’t even dream of my upgrade to any of your new systems ! I paid good money for 4 cameras !!

Mise à jour juin 2021 catastrophique

 – 
StevefromBrussels
 – 
2021-06-23
Version 3.5
Depuis cette màj, plus rien ne fonctionne. Il faut, à chaque ouverture de l’app, se reconnecter via un navigateur (safari) puis retourner dans l’app et recommencer plusieurs fois avant que ça fonctionne. L’application annonce aussi que les caméras sont déconnectées à cause d’un problème de connexion internet, mais pourtant elles fonctionnent dans l’appli Maison de Apple. Bref rien ne va plus ! L’assistance technique répond mais à côté de la plaque, elle ne comprend pas le problème !!! Logitech, réagissez svp !!!!

Update trekt op niks

 – 
Fanta1979
 – 
2021-06-21
Version 3.5
Sinds de laatste update niks dan problemen.
SSO is always sign on geworden. Elke keer opnieuw inloggen op de website. Vervelend!
Het werkte prima, had het zo gelaten!

Durée enregistrement

 – 
dimlegrec
 – 
2019-07-12
Version 3.4.3
Lorsque la caméra détecte un mouvement, une séquence d’enregistrement est disponible. C’est dommage qu’on ne peut pas paramétrer combien de minutes avant la détection du mouvement la vidéo commence. Idem pour la fin.

IR

 – 
Fan van...
 – 
2018-11-27
Version 3.3.1
Sinds de laatste update (27/10/2018) is de infrarood functie voor 50% donkerder geworden🙁
Jammer!!!

Date et heure Prise de photo ou vidéo

 – 
davbast
 – 
2018-09-19
Version 3.3
Ce serais bien d’avoir comme indications l’heure et la date quand on fait une photo d’un événement ou qu’on télécharge une scène de la journée .
David

Tsja...

 – 
_Zuri_
 – 
2018-07-31
Version 3.2.5
Wat valt er over te zeggen?! Na een eerdere teleurstelling over de Netgear Arlo Pro waren de verwachtingen hier toch wel hooggespannen.
Het heeft perfect gewerkt gedurende ongeveer 28 uur. Daarna was er 1 van de 4 camera’s die telkens weer offline viel.
Alle mogelijk oplossingen van het forum van Logitech geprobeerd: resetten, verbinden met een andere router, dichter bij de router plaatsen, herinstalleren,... Niks mocht baten!
Het minste dat men van een IP-bewakingscamera kan verwachten, is toch wel dat ze online is! Niet dus...
Over de app zelf geen slecht woord, die doet wat ze moet doen, zonder veel meer.
Conclusie: besteed je geld aan iets anders! Maar of dat dat dan een bewakingscamera systeem moet zijn... Ik denk het niet!

Ne fonctionne plus

 – 
Samaryanpour
 – 
2018-02-28
Version 3.2
Depuis ce matin ça ne fonctionne plus

Camera’s ok, App slecht, homekit werkt niet

 – 
TimoVC
 – 
2018-01-06
Version 3.1.4
De camera’s zelf zijn best ok. Alleen is de integratie met Homekit zeer slecht. Van zodra de resolutie van de camera ingesteld staat op 1080p, kan je de beelden niet meer bekijken via homekit in de Woning-app. Als je de logi-app van je iphone verwijdert, lukt het dan weer wel. Maar dan kan je weer geen opgenomen beelden bekijken, want dat kan enkel via de logi-app... Logitech, zorg aub snel voor een update zodat de app naar behoren werkt! En zorg aub ook dat de app aangepast wordt voor de iPhone X.